söndag, oktober 28, 2012

PROMENIX:


Min vinterjacka har kommit ur garderoben, likaså mina grovt stickade accessoarer (fingerlösa vantar/tubsjal/pannband) + Röd pion fascinator Anatomical hjärta Charm Hårklämma / brosch/stift/ ) från ETSY.

LÄNK:  ETSY  säljaren PYAARA






LÄNKAR till min favoriter från ETSY:
The Sada Abe Experience/Los Angeles united states (armband/kan även användas som tofs)
 Miss Knit Nat /London united kingdom (stickade accessoarer)
Nichelle/ OLYMPA western washington united states /skandinaviskt påbrå  (stickade accessoarer)
Murray & Annette Anderson / canada (hårspännen i läder)
Annie Olean Bukhman/ New York united states (sminkväskor)
PUNKALIFE / thailand (printed shirts for women &  men)
 Joanne Sanclemente/Bowman GA united states (pungväskor i westernstil skinn/läder/tyger/ )
Karen DeMarte/Warren PA united states  (smycken)
Maria Contreras  (stickningar/accesoarer/pannband etc.)




Hårklämman satte jag fast på mitt pannband också denna från ETSY:























Några pauser emellanåt... :

Promenixen blev lugn... framförallt inga skidåkare:(   eller :) nu när de verkar vara undan :)

Nu blir det "gammeldags ugnsäpplen" här vid PC efter bloggat.
SÖNDAGEN blev härligt god:)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥