torsdag, oktober 04, 2012

VECKA 40 och STÄDDAG här:



Jag vaknar hemskt sent,  men ligger kvar som i en dvala och stiger ur bädden först runt kl 15.30.
Fast jag är mycket nöjd  ändå med hur mycket vi bägge hann göra i lugn och ro.

En enda tvätt är gjord och det var också allt.
Dammsugningen är helt klar och även svale-farstun med ca 3st trappsteg ned/ 3 st trappsteg upp.
The Goatlord tog hobbyrummet. 
Bytt färg på mina naglar; gröna av märket DEPEND köpt på ICA.

Kvar att göra lite senare:
#Akvarierengjöring med den nya slanganordningen, som jag då hjälper till med i ena ändan.
#På toan är det några småsaker som går snabbt att fixas till.
#Hänga upp tvätt för att torkas.Tar detta imorgon natt eller Lördagsnatten.
Nu har jag mig en kort paus och strax skall vi äta.

Höres lite senare,


.............................
Torsdagens wallpaper/anslagsbild:
LINKIN PARK


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥