lördag, november 03, 2012

Alla Helgons Dag, som utlovat blev den slapp och skön:

Lördagens måltid: /rester (kålpudding) från gårdagen vid PC/



















En något blöt promenad. Jag mötte en "hundägare med en snäll och tyst Berner Sennerhund", som jag ibland brukar stöta på. Vi blev ståendes i mörkret en bit ifrån varandra och slängde några ord med varandra.





 Jag fick syn på telefonen när vi väl kom in i det torra att "någon" ringt, sååå jag ringer upp "någon" och fick reda på vad "någon" ville och blev sittandes i telefonen en halvtimma.
Därefter tog jag mig ett härligt spa/dusch.






Efter bloggen blir det jordnötsbågar/chips/coca cola zero och en vampyr/mystik film från Canada. Förmodligen lär man orka börja något/några avsnitt av "blue bloods- 2:a säsongen".
Vad annars har vi att välja på? Sova? Näe, här är stämningen god i hela hushållet.
Vi har ju sena vanor och det vil vi fortsätta med.

Imorgon skall jag göra en veckas matplanering igen. Jag hoppas på att bli bättre på detta och få kanske ned kostnaden lite. Hittills funkar detta jättebra, men nu är det bara kostnaden jag skall se över och dessutom kolla vad denna ligger på per månad. Det är lätt gjort när jag får maten för det är bara att ögna igenom fakturorna.

Vinterdäcken är på och detta gjordes i början av veckan för 150 spänn på en däckfirma vid Stigs-Center i Hisings-Backa.

Hjärtliga hälsningar i höstmörkret och ta väl hand om er,




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥