lördag, december 22, 2012

Da'n före da'n före dopparedagen/MUSIK/FILM:


Jag sov helt utslagen och jyckarna likaså... The Goatlord var uppe före mig och körde lite Metallica.
The Goatlord kollade upp den nya Metallica DVD (2012) nämligen, trots detta låg jag slappt kvar i sängen något omtöcknad... :))) som skall kollas på någon dag.

2st julkort med brevlådan idag och även MATHEM  (glömt att köpa bordssmör "becel gold" + lite choklad  (fick ersatt en Quality Street påse med ett chokladpaket istället och slapp mellankostnaden).

Nu finns allt här hemma... bara att ta det lugnt och slappt. 
Jag bloggar medans maten är i gång... och här hos är det mycket slappt även jyckarna förutom att de har lite mera koll vad som händer med liten omnejd.
 
Goda helger,

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK/DVD:

METALLICA queebec magnetic (2012)  2tim 15 min + bonus 45 min
















~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:  *som sig bör

VARES den svarta tangon (2012) finsk deckarfilmserie


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥