torsdag, januari 17, 2013

... liten tunn snöskare & -6:


http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.1216713-detta-stor-din-partner-mest

Gnällighet och lathet är det vi minst uppskattar hos den vi lever med.
Snarkande har vi betydligt större överseende med.

THE GOATLORD: uppskattar min lathet/slapphet och uppfattar inte mig som ngn speciellt gnällig person som helhet.
HV: uppskattar latheten/slappheten hos min make (kaka söker maka) och som helhet uppfattar inte jag min make heller som speciellt gnällig.



Toalettbesök inför öppen ridå

THE GOATLORD/HV: DETTA GILLAR VI

THE GOATLORD/HV: ingen retar sig på om någon av oss skulle vara störig/tjatig.

THE GOATLORD HV







 'NY omgång pressgurka gjord idag.


ONSDAGENS MÅLTID: /fish & chips/päron+äpple+paprika+tomat+pressgurka/










Någon timma halkade tiden in på, lite senare... sååå The Goatlord tutade i bilen på mig.


Nu myser hundarna och strax är vi inne i hobbyrummet i reclynerfåtöljen med dessa omkring oss.




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥