söndag, januari 13, 2013

Lördagen/MChandskar/vindstilla/FILM:




LÖRDAGENS MÅLTID: /lövbiff+gryta+ris/pressgurka+tomat+äpple/CitronVatten/





Det blev först lite segt innan vi kom igång rejält här. Vi alla vaknade kl 16.00. Jag tog mig en kaffepaus. Kl 17.00 skall jyckarna ha sin mat och jag joxade till en asiatisk maträtt åt oss.

Jag plockade in den torkade tvätten på sina platser och plockade sedan upp tvätt ur tvättmaskinen som skulle torkas.

Innan vi åker ut åker vi till garaget och hämtar våra gamla MChandskar (fingerlösa) och tar på oss dessa och åker iväg. 1 timmas promenad i helt vindstilla väder med någon -grad.

En Lördag som löpte iväg...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:   *... väldigt bra... såg de 3 delarna rakt av... ca 40 min. är varje del.

INKOGNITO (2012) svensk följteong i 3 delar






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥