söndag, januari 27, 2013

SnöYra och +1 :


 



En rejäl snöby med med starkare vindar har dragit på här med mindre snöflingor, som har ökat på efter de tagna bilderna till vänster, som är början på snöyran.

Något är på i ugnen och jag bloggar på. Jag vaknade till väckarklockan kl 13.00. Det kändes lite tungt. Jag blev liggandes kvar en liten stund.

Zorro tjöt med sitt hemska läte och The Goatlord säger med en skrattande röst:- Det verkar som han vill att vi skall stiga upp... I samma stund tystnar Zorro.

Till sist steg jag upp och idag var det Nellie som var sist ut ur rummet.




Jag skall bara fixa till en salladsskål, vilket inte tar så mycket tid och en liten vaniljesemla blir det till kaffet köpt vid en bensintapp SHELL ~ 7-eleven.
Alla semlor hade gått åt redan vid kl 20.00 och jag tog de sex sista utav vaniljesemlorna som endast fanns kvar.
De har vanlig semla + mini semla + vaniljesemla (som skiljde sig från de övriga). De hade en rabatt + hyffsat pris.

Jyckarna? 
En jycke ligger vid The Goatlord's PCplats, en annan jycke har blockerat köksingången och en tredje ligger utslagen i hobbyrummet.

Dags att avsluta bloggningen och kaffekoppen är tom. Dags för köket (livet utanför PC),


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:

TOM PETTY & the heartbreakers     kiss my amps LIVE




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥