söndag, januari 06, 2013

Vecka 1 flöt smidigt och bra:







Söndagens/TrettondagJuls Måltid: /risotto/pressgurka/

















En härlig promenad på ca 45 min. med + 3 & vindstilla/. Jyckarna kunde springa fritt.
Förövrigt en dag som flöt snabbt och smidigt.


Skönt med hemmaklädseln på - pyjamas är favoriten.



Lite akvarierengöring, samtidigt som jag bloggar, därför får jag avbryta och sedan sätta mig igen.

I sovrumsfönstret satte jag dit en elefant på den gamla chokladburken "Quality Street"... hmmm* nu är jag mer än nöjd med fönstret.
























Jag håller på med ett nytt konstprojekt, som ännu inte är klart om det blir något av detta hela, men jag återkommer med uppdateringar kring projektet.
Denna gång handlar det om blommor för en kalender åt Les Toil. Det är allt jag kan avslöja just nu.
Jag ser fram emot detta. Val av blomma tänkte jag överlåta åt konstnären själv för denna gången är det mera Les Toils projekt eller om jag måste  välja då blir det kanske Kaprifol eller Ljung.
Ljusblått är något jag har i tankarna när det gäller färger.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥