söndag, februari 24, 2013

Dagen börjar softat... :



























Jag sov lite oroligt fast inte tillräckligt för att det skall kännas för lite. Jag stiger upp vid kl 12.40 och drar upp både rullgardinen och persiennen.
Ute skiner solen, närapå vindstilla och +1... härligt!  WCfönstret har jag öppnat för att få in lite frisk luft.
Det första jag får se  då är några flanerare som njuter av vädret och dessa känner jag ;)
Det händer mig väldigt sällan, nämligen...

Idag blir det en enkel maträtt medans salladen tänkte jag ägna mig åt desto mera. Just nu har jag lite grönsaker i ugnen... bulgur och ruccola med mera... i nästa blogginlägg blir det ett recept på salladen.

Slappt, softat och en härlig Söndagsstämning råder här idag. Jyckarna är lugna och softade de med.
Just nu hör vi höga röster lite varstans i huset från svalarna närmast oss...

Nu skall jag fortsätta med både sallad och mat, varvat med vila och kaffepauser...
Skön Söndag,

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥