torsdag, februari 14, 2013

Dusch mitt i vecka 7:



ONSDAGENS MÅLTID: /kalkonbacon/bruna bönor/potatis med bryt bönor & gröna ärtor/PressGurka/StandardMjölk








Härligt vindstilla med -1.

Promenaden föll på 45 min. med paus och gungbräde.

Lite kallt om rumpen bara, då det låg ett ett tunt lager med snö på gungbrädet. Jag försökte skrapa bort lite, men inte tillräckligt...
























När jag kom in förbredde jag direkt för en dusch, som ännu inte är gjord förräns efter bloggen.
Bäddat sängen och bytte örngott + varsin filt.
I duschrummet har jag fixat en käck badmatta från CELLBES.SE . Den var en anings stor, så jag vek den på mitten... perfekt. Badmatta finns i bild längst in på WC mot duschutrymmet och det man ser är också mitt byte av strumpor och pyjamas.

Jag har plockat fram nya plagg för imorgon, som jag skall ha på mig. Väckarklockan är på för jag skall städa och ta emot blommor + även en tårtlängd mer om detta imorgon.

Nu är det duschen som gäller,


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥