lördag, februari 16, 2013

Fredagen flöt iväg och blev även härligt slapp...:



 FREDAGENS MÅLTID: /grönsaksskål/stekt strömming/radenska-mineralvatten/kaffe+wienerbröd/








VÄDRET: vindstilla och +3







Jag sov gott och steg ur bädden först runt kl 16.30 och gav jyckarna sin mat runt kl 17.15 + Zorros tabletter.

En skön dag som flög bort... speciellt om man slipper tänka på maten för vi har varit ute i Hisings-Backa.

När jag kom hem plockade jag bort Zorros bandage helt och nu sover Zorro gott utan något bandage om tassen.
Jag tänker sätta på nytt bandage lite senare eller ännu bättre imorgon, för det vore bra om Zorros tass får vara lite fri från bandage och få lite luft.






Jyckarna får sin blodpudding nu av The Goatlord, men Zorros bit fixar jag till och blandar in Zorros dos av tabletter.

Strax det sista kaffet innan vi övergår till Te och något till Te kanske... min reclinerfåtölj och film/serie...



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥