måndag, mars 25, 2013

BELGISKA VÅFFLOR recept och resultatet (våffelda'n):






(Våffeldagen)

SÖNDAGENS MÅLTID: BELGISKA VÅFFLOR+grädde+jordgubbssylt/Kaffe/blåbärsTe/







Laggen.





Jyckarna fick varsin våffla+gräddklick+syltklick i sina matskålar.


Den vispade äggvitan vände jag ned i smeten och blandade runt försiktigt i smetan, strax innan den skulle laggas.




 :::::::::::::::::::::



VÄDRET:  /SOL/Vindstilla/-3/



Välstädad toa... perfekt, när jag tog mig en dusch efter denna dagen innan jag gav mig på bloggat.

Jag testade conditioner från Apoteket.se  i hårbotten. Verkar toppen!
Kanske varannan vecka eller varje månad... får hur ofta eller sällan det blir.







Jyckarna under dagen:



THE GOATLORD & HV under dagen:



AKVARIET:










Härligt med dusch från topp till tå och conditioner i hårbotten men väl utsköljd blev jättebra. Jag blev nöjd med kvalité... passade perfekt för mitt hår. Den skall ge lite volym.




En ergonomisk vila i min reclinerfåtölj i hobbyrummet framför TV kallar om en stund. Strax en snabb lusläsning innan jag går ur PC helt.

God Påsk... den har bara börjat,

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥