fredag, mars 22, 2013

Fin dag och ljust ute/MUSIK:








Trumpinnar och min T-shirt kom idag tydligen, men inte vinylen.

Den dyker väl upp någon gång får man väl hoppas.











:::::::::::::::::::::
  • Blomsterpinnarna och balkonglådan väntar på ny jord och blommor.
  • Så här tömmer jag vattnet på vår tvättmaskin... 
  • Annars används denna microlåda till att ha i sköljmedelsflaskor vid sidan om tvättmaskinen för att både spara plats och för att sköljmedelsflaskorna skall stå bättre i.
  •  Äppelblomsdoft har vi just nu på sköljmedlet och den doftar ljuvligt.










Mina naglar som jag fyllt på bara med silverfärg, förövrigt skippar jag närapå sminket...  lite "gossip" - pernillas webbshoppen  på läpparna, varvat med försvarets hudsalva.


















Några bilder på jyckarna under dagen:































Jyckarnas käk: /friskies" kött"+2-4st frollicbitar+mild naturell yoghurt/vatten/































VÄDRET: /sol/lätt vind/-1/

Jag steg upp av Zorros ylande idag igen, fast ingen koll på tiden mer än att jag har varit uppe ett tag nu och testar kameran.
The Goatlord har lagt i CLEAROL från ZOOplus och funderar på att ta några bilder eventuellt lite senare... får se hur det blir med detta...

Redo för "da'n" med uppsatt hår... då rundar jag av med ett...
Hej så länge,


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥