fredag, mars 15, 2013

Klädsel och vårkänslor och lite smink... :

Steg ur bädden ungefär kl 13.15 och har varit ur sängen helt med sovrumsdörren stängd. I sakta mak har jag donat till mig. 
Många födelsedagar inom släkten just nu varvat med vårkänslor får mig att dona till mig lite.

VÄDRET: /solen skiner/0 grader/vindstilla/








Mameluckerna är nu av sedan Mars början.

SKO:
Denna har legat i sin kartong ett bra tag nu och idag tyckte jag att de måste bli premiär, för sommarsäsongen... kanske lite tidigt ändå.
DirektLänk: Áhkká ~ ELLOS / Svart/limegrön hikingsko .

YTTERPLAGG: min svarta parkas är även av märket Áhkká från ELLOS.SE

KLÄDSEL:
Byxa/linne/blusfrån CELLBES.SE .
Mjuk BH från CELLBES.SE  med blåa blommor på inunder.
Bomullsunderbyxa från ELLOS.SE

STRUMPOR:
PERNILLAS webbshop 
CRASHDÏET webshop 

SMINK: lite mulberrywine runt ögonen/om kinderna lite apelsinfärgat mineralpuder från exet BlondinBellas shop/ om läpparna försvarets hudsalva+lite yves rocher + gossip (hylsan + förpackning) är prydnad ovanför mitt WCskåp + inne i WCskåpet

NAGLAR: siversparkles av märket ISADORA nr 651





















Redo för dagen... med plastspännet från åttiotalet och läderspänne från ETSY.COM .




















Så där ja... en Fredag i slippa laga matens tecken. 

Hej så länge,

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥