lördag, mars 23, 2013

Premiärpaus ute på balkongen:

Mycket solsken ute /+1/lätta vindar/

Jag börjar Lördagen med att ta en balkongpaus och detta innan första kaffet "Arvid Nordquist-classic festivita". Solen steker varmt in mot väggen.



De andra jyckarna befinner sig inomhus och tar det lilla lugna. Nellie har för en stund sedan också kommit in och hittat sig en plats där hon kan ha "kollen" på oss alla.



Äntligen kan jag ge mig på kaffe "Arvid Nordquist-classic festivita"  med bloggat, därefter skall jag börja lite lätt med maten och småsurfa lite medans jag passar maten.



Jag steg ur bädden runt 13-tiden, då jag sakta vaknade av mig självt. 
Ingen av jyckarna befanns sig här i sovrummet idag, då jag klev ur bädden.


Nu rundar jag av mitt blogga med ett... på återseende- här i bloggat alltså...
Hej så länge,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK/DVD:

Lite av varje... ... ...  b la denna och någon av de allra senare plattor
na...






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥