tisdag, mars 26, 2013

VACKER FULLMÅNE:



TISDAGENS MÅLTID: /fish & chips/CitronVatten/










Påskstämning med fullmåne ute och det är The Goatlord som påpekar att jag borde plocka fram kameran och ta några bilder, när den ligger så fint på:



Fullmåne med vacker utsikt över en av Getryggarna, från ToaFönstret:



En härlig promenad på 55 min. med  inkl gungbrädet, som även jyckarna ser fram emot. 
De sköter sig själva en stund  och jag med på gungbrädet.

Här bild nedan skall vi hoppa in i bilen och ge oss hemåt:



Trötta jyckar som snabbt i lugn och ro idag intar varsina platser för lugn och ro.  
Zorro ligger helt utslagen bakom mig:























Först nu skall jag försöka hitta en bra badrumsmatta inte för stor framför tvättstället och en mini under "akvarieslangrullen" via nätet, därefter en kort lusläsning/surfning innan jag kliver ur PC helt.

Jag bloggar med det sista kaffet "Arvid Nordquist-classic festivita" inför natten, därefter är det Te med en ergonomisk vila framför TV i reclinerfåtöljen med något till TE.
Glad Påsk,

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥