lördag, april 20, 2013

6 Frågor & svar:

Jag skall försöka besvara några liknande frågor som kommit in då och då, men jag har kanske inte besvarat dessa riktigt.

  1. Läser du din egen blogg?  Nä, inte mer än recept  eller om jag har tid rättar fel i mitt senaste blogginlägg.
  2. Visste du hur ditt liv skulle bli?  Svår fråga och personlig. Nä. Man kan också tolka frågan som att jag haft ett skitliv och i sånna fall... tvärtom... underbart förutom vissa små minibitar. Jag är i vilket fall som helst nöjd med tillvaron som blivit just nu.
  3. Hur kommer det sig att en tunn person blivit ihop med en tunna?  ... kanske för att något tunnt behöver en tunna att fyllas med.
  4. Har din man levt ett lika hårt liv som du? Det krävs ett hårt arbete att få fyllas ut av en tunna.
  5. Tillplattad, fet och sexfixerad? Stämmer bra där. Det krävdes sin professor för den frågan.
  6. Män: vad gillas och ogillas?  Gillas: självständig, äldre män, jämställda, pengar;) status;) slapphet, öppenhet, mångfaldig, gillar musik, gillar mat, djur, natur Ogillas: jämnåriga, dålig kvinnosyn, traditionell,viktfixering-utseendefixeering-perfektionism-moralistisk-vanlig, sportig, skulle kunna fyllas ut mer detta får räcka så länge.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥