lördag, april 27, 2013

... ... flyter... ... :







FREDAGENS MÅLTID: / burgare&pommes/ramlösa citron/



















FREDAGENS NATTAKÄK:
fiberrikt formbröd burgare-hushållsost-pressgurka-klick ketchup/CitronVatten
:::::::::::::::::::::::::::::
IDAG

Vid tillfället ligger Nellie och Titti tätt ihop nedanför sängen... Jag vaknar vill ha kort... bägge är puts veck... Japp, här är jag i bild, därefter stiger jag ur bädden och ger mig på tvättmaskinen. Den var inställd på enbart centrifug. Därefter rengjorde jag maskinen runt om tumlaren, sedan satte jag den på 60 grader P, brukar ha denna på 60 grader. Kläder som skall hängas upp på galgar senare.

Idag blir det mera arbete bakom maten än igår... Jag tänker börja runt 14-tiden och äter idag med jyckarna... samlade runt köket.











~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥