söndag, april 21, 2013

Fotvård forts... /musik-DVD:






Fotvården med "footner" 191 kr från apoteket.se (som apo+medlem hade jag en liten rabatt) funkade utmärkt med mycket enkel bruksanvisning och tips. Detta är 3:e gången som jag har fotvård.
Denna gång gick det smidigare, då jag visste vad som skulle göras. Jag upplevde "footner" lite mjukare medel än "babyfoot".
Men så har babyfooen gett resultat, speciellt andra gången blev resultatet påtagligt.

Detta är för den som inte vill gå till en fotvårdssalong...  lite extra tid får man då ge detta i hemmamiljö.
Jag har haft denna liggandes i toaskåpet-redo för att plockas fram vid ett passande tillfälle.


Resultat kommer längre fram på foten. Jag tog bort allt nagellack på tårna och även naglarna på fingrarna. Nu har jag inget för/efter bilder.

Jag har nu inga rejäla sprickor eller något annat, så det räcker för mig just denna typ av fotvård för att få lenare fötter.
~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK/DVD: 

*Det finns en nr 2 från London, som skall ses en annan dag med lite andra gäster*
THE ROLLING STONES - one more shot live  USA- New Jersey (dec 15, 2012)
50årsjubileum 2tim 30 min

















*väldigt bra*
THE ROLLING STONES four licks "dokumentär - ca 50 min"  (2003)




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥