lördag, april 06, 2013

Hejsan, Lördag!




LÖRDAGENS MÅLTID: /Risotto/PressGurka/CitronVatten/











En promenad på runt 45 minuter. En anings blåsigt och +4. Förövrigt bra väder.









Jag hoppade in i duschen direkt efter vi kom in innanför dörren. 

Jag toppade luggen+håret runt om+lite ögonbrynen.

En ny torr skön pyjamas med torra strumpor... Nu är jag redo för filmnatten i min ergonomiska reclinerfåtölj i hobbyrummet framför TV och omgiven av jyckarna.
Vid kl 23.30-00.00  skall de få dela på en blodpudding.

Lte Te senare i hobbyrummet. Just nu är det kaffe när jag bloggar.

Imorgon skall jag hålla en Söndagsmiddag.

Jag håller också på med en veckoplanering för mat och liknande via MATHEM.SE.






Hej så länge,

~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥