tisdag, april 30, 2013

Vecka 18 har börjat... :



MÅNDAGENS MÅLTID: /fish & chips/pressgurka+klick mild naturell yoghurt/CitronVatten/


Det första ärendet idag blev mina "the rolling Stones "tröjor" i olika modeller och färger.
Härligt matrial... osv.
Imorgon blir det en bild på mina tröjor. Jag är något trött. Här är mitt tröjtest.
























Under timmen blev promenaden...
Jag började med att dra iväg utan jackan.
Plötsligt kommer en regnskur och jag fick hämta jackan. Snabba ryck.



I sakta mak... plötsligt dyker solen upp efter att regnet avtagit. En anings blötmark och gråmulet blir himlen igen då vi drar oss hemåt.






Jag lägger upp bilder på ROLLINGSTONES.COM tröjorna, när jag känner mig fräschare. Konstigt, Valborg har börjat och när jag stigit upp läggr jag upp de 3 fräcka tröjorna i bloggen.
Efter hand blir det bilder med mig med tröjorna på... Nu är det denna som gäller.

Jag känner mig fullständigt utschasad och trött.

Om en stund är det bädden som gäller, sååå,
Goder Natt,

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥