söndag, maj 19, 2013

PINGSTAFTON/Lördag/FILM:

LÖRDAGENS MÅLTID: /Fish & Chips/tomat+vitkål+mild naturell yoghurt+pressgurka+grön paprika/CitronVatten/









VÄDRET: /+26/SOL/blåsigt/ (en kort åska med blixt inget regn/




Jag fixade till alla blommorna i fönstren också...  Inga blommor i sovrummet... bra:)






Det blev över 1 timma inkl paus idag... skönt och slappt... ingen stressad miljö.
Zorro fick gå själv också och snoka + vila...








PAUS:


Dags att sticka:




Jag tar mig en dusch förutom håret. Jag klipper luggen. 
The Goatlord muttrar att snart har jag ingen lugg kvar...
Men skall man ha lite uppsatt eller tofs... måste luggen vara lite kortare.





Jag fixar till bädden efter duschen... då var detta gjort.













Igår till film och CSI:MIAMI tog jag ett fotbad + tånaglar med min favoritfärg.



























































~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:  *som sig bör*  

WALLANDER den orolige mannen (2013) svensk film deckare



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥