tisdag, maj 07, 2013

Vecka 19 börjar med sol/+14/ont om tid blogg:




MÅNDAGENS MÅLTID:  /fisk/potatis+ärtor/skivad vitkål med klicken mild naturell yoghurt/CitronVatten/

Jyckarna nammsar i sig sitt käk: /ca 2dl torrfoder kött friskies/3st frollicbitar/naturell yoghurt/Färskt vatten/










NattaKälket: /burgare+pommes+ramlösa citron /



















:::::::::::::::::::::

Jag tog mig en välvehövlig dusch som jag egentligen hade tänkt ta på onsdag. Både lugg och hår toppades. Efter duschingen blev det att ta bort nagellacket och på med min favorit på mina naglar "mullberry wine"...

Väckarklockan är satt på en tid för säkerhets skull... Lite byte av klädsel... är framme för att snabbt klivas i... inget smink imorgon heller... naglarna är redo.



:::::::::::::::::::::
~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIKDVD:




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥