fredag, juni 14, 2013

NattBlogg/FILM:



Städningen, tvätt och akvarierengöringen blev gjord + vistats utomhus även om det blåste och var grå mulet...

Just nu i skrivandets stund regnar det...

Väckarklockan är satt på en tid även om det inte är en tidig tid. Jyckarna skall få sina klor klippta och i samma veva gör vi något ärende och blir även bjudna på mat.

Förövrigt har jag inget uppdaterat för dagen. Jag har fullt upp av lite privatliv :)
Men både igår (onsdag) och idag(torsdag) har jag stött på mycket trevligt folk när vi varit ute...
Jag känner mig lite trött... skall strax kliva in till sovrummet...

Zorro kräver sin tid. Jag tar honom separat för att slippa stress.

GODER NATT,
~~~~~~~~~~~~~
FILM:
*... mycket bra...*

THE CALL (2013) thriller

















*... mycket bra...*

DEN SOM VISKAR (2006) drama/thriller





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥