tisdag, juli 30, 2013

Måndagsstämning:



BALKONGMIDDAG

TISDAGENS MÅLTID: /smörgåstårta/Radenska/







Till sist in i bilen, fast först lite extra tid gick åt att klippa bort onödig päls på Nellie mot häcken & skrevet, även  under trampdynorna och några tovor.
(skrevet, mot häcken- rester av en rejäl mens... men inga fläckar på mattor.Det hade tovat sig i päls och badet räckte tydligen inte)


Nu är både Titti och Nellie fullt nöjda efter badet.





Bondkatter som strosar försiktigt omkring och lever sitt liv... Lite diskreta var de dock- väl medveten om mig.




Jag sov ut i en skön lång vila... Jag vaknade sent, däreftet tog jag emot matbuden från mathem.se + mat.se.
Tvättat upp en badrumsmatta som hänger ute på balkongen. Förresten skall kolla efter om denna kan tas in.


På min agenda närmast:

Onsdag - vila
Torsdag - städdag
Fredag - vila
Lördag - middag hemma här



Lite smått utschasad idag.

Hobbyrummet nästa...
Nattakäket faller på resten av smörgåstårtan, som vi inte orkade från tallriken/pyjamas/sista kaffet/Te/ med mera/
 
Hej så länge,

P.S Lite mättad bloggning några dagar då jag behöver vila. Blogg blir det, men något mättad.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥