lördag, augusti 17, 2013

Soligt och uppsminkat:





Solen ligger på idag... +19. Jag tar en kortare balkongsittning för att kolla in läget och samtidigt känna på solen, men jag tröttnar fort.
 Smink endast runt ögonen.

Det börjar ge resultat de där receptbelagda D-vitaminerna... Känner mig fräschare.
Någon gång till hösten skall jag kolla upp mina värden igen... får väl se då hur det går.
(Tippar på att min ämnesomsättning fortfarande ligger på gränsen.
Så länge denna gör detta finns inga råd bara om denna skulle förändras.)

Jag har lite lätt förberett maten och under tiden bloggar jag.

När det gäller GöteborgsKulturKalas är det flera år sedan som man var där och  tröttnade lika snabbt på denna. Det blev väl ca 3 år i rad. Då hette det kort och gott endast GötebarsKalaset.
Vi är inte traditionella här och gör rutinmässigt samma saker året runt utan testar något i en period.
Det rutinmässiga som vi gör är hundarna + att komma ut i naturen ger en hel del syreupptagning och förfriskning.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥