fredag, augusti 02, 2013

Tillvaron flöt, något försenad dag... :



TORSDAGENS MÅLTID: /kummelfilé&färskpotatis/grönsaker/CitronVatten/











När det blir riktigt ruskigt försenat allting här då är det... JAG. Bara lite... THE GOATLORD!

Idag blev det en sådan dag. StädDag - ändock så lugn, slapp och skön.
Allt flöt fint. Akvariet-Toan-Kök blir nog imorgon...

TorsdDagens outfit & imorgon också :)




 Tatueringar... tror inte att det blir flera just nu.... I sånnafall nacken hade jag kunnat tänka mig och bakom örat. megadeth 13 och SonnyBarger... är jag sugen på.... kanske motörhead... nere mot vaden...

Jag är nöjd med det estetiska och asymetrin just nu... och pengar just nu är proiriterat för annat. Jag funderar länge innan jag gör någon när jag väl bestämt mig... då är det snabba puckar.

Återigen i bild... Här är mina tatueringar 2013:

Bilden längst ned är vänstra nyckelbenet


Vänstra överarmen                                                                                                 
Högra överarmen



Hallen... Mina Les Toil art på mig  :)  Certifikatet  finnes i bild ovanför stora hallspegeln.



 Denna är upphittad för många år sedan ... horn från rådjursbock.




En skön promenad med skuggor i skymningen...

 





/HOBBYRUMMET/PYJAMAS/TE/Något till TV/VILA/PRIVATLIV/


Hej så länge,

PS
... och som vanligt blir det inget Goder Natt, då livet börjar för mig... ;)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥