onsdag, september 11, 2013

Snyggat till väggen med lite ♪ ♫ musik ♪ ♫:




Jag har fixat klart väggen.
Endast "kuddrullen" vid fötterna mot väggen som saknas. Den kommer väl mot slutet av månaden. Sedan anses denna vägg klar.

Igår har jag även tagit en snabbare städning i mina garderob/förvaring/skåp... Kunde väl ha gjort ett bättre jobb där... men hyffsat. Inget som syns :)








ONSDAGENS MÅLTID:
Gårdagens mat som gäller här idag såsom... risotto/lite grönt-sallad-äpple/CitronVatten/

VÄDRET: /+19/molnigt med sol/Närapå vindstilla/

En tvätt är igång, så då slipper man detta på StädDagen- Imorgon-Torsdag. Förövrigt ser det hyffsat ut här, så denna gången blir det en lättare städning.
Blommorna ser fortfarande jättefina ut. Ingen städning på balkongen - inte innan ljungen kommer ut i blomsterlådan... Jag väntar med ljungen tills jag får ett ryck... en andra sommar är här...
Det är inte säkert att det blir en akvarierengöring heller, då skippas i sånna fall även WC & Kök.

Lugnt och skönt. Nu en kortare vila efter bloggen innan maten.

Hej så länge,



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥