fredag, oktober 04, 2013

BullensDag:



FREDAGENS MÅLTID: / norrlandsPölsa & mos/tomat-vitkål-morot-selleri-äpple-pressgurka/CitronVatten/









Det blåste som 17 ute och jag hann precis in i bilen innan det kom ett kort regn, som kanske varade i ca 15 minuter.




































Stötte på huskatten... innan jag slank in på Coop Nära för att köpa bulle. Jag kom ut med 5st kanelbullar för 30:-


 Bulle och kaffe när man kommer in i värmen:




 ::::::::::::::::



Lite bilder på sovrummet igen... några nya kuddar vid fötterna från RUSTA.SE (3 st betala för 2). Jag satte ytterligare upp några bildskivor och nu får det vara bra... :







 Mitt snabbsmink och lite utav spegeln syns längst ned till vänster:





Jag hinner inte blogga mera för nu skall jag njuta lite av privatlivet.
Hej så länge,


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥