söndag, oktober 27, 2013

Knappa in "Bilder på mig själv":






INVIGNING AV MIN NYA KATEGORI PÅ MENYRADEN OVAN "Bilder på mig själv".

Det är ju väldigt trist med bilder på mig för ofta, så det blir bara uppdateringar vid speciella tillfällen - inte alltför ofta, alltså.

Vad är meningen? Jag visar upp mig själv "naken" inför kameran med min make som fotograf. Jag lär känna mig själv på min utsida och även min kropp.

Det kommer vara pyjamaspartyn framför kameran och även tråkbilder, men inga vanliga utomhus/inomhusbilder... lite mera vågat och för att stressa av mig min skit inför kameran och min make.
Det var allt!
... och man måste inte knappa in... och jag lägger in bilder som är tagna av min make. Jag väljer de jag gillar. Jag gör inte detta för att få höra eller få 1000 kommentare, ej heller för att få nedlåtande (med nedlåtande menar jag en antydan att man tillhör nedre "klassen")...

Nog om detta... Det började bli en för djup städning under ytan.

Jag gör inte detta för dig vem du nu är? Ni fattar; iallafall de flesta...
Det är lagligt... Det fattar väl de flesta... inte att hyssja om... och jag är gift med min make...

Sooo f*cking wh*t... someone's gotta do it...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥