onsdag, oktober 16, 2013

... mitt-i-vecka 42:

Sov gott och någon mutttrar:- Vi skall väl bort på middag idag...
Jag svarar:- JA!
Jag somnar om och sover gott.
Kl 13.30 ropar någon:- Var det idag vi skulle åka bort eller ?!
Jag flyger ur sängen och klär mig snabbt för att sedan slå mig ned vid PC och därefter laga till soppan i lugn och ro.

Höst-soppan står och puttrar på spisen; under denna tid hinns med en balkongpaus för lite luft,PC, blogg, byta om klädsel  och ombytet åker ned i tvättkorgen... etc...
Ca 30 minuter innan gäster anländer åker den "strimlade kycklingen" ned i höstoppan. En enda hösnbuljong användes. (Recept kommer senare... )





Denna "parfym - citron mysk" från LAGUNS.NET damp ned i brevlådan idag:


Denna mysk hamnade till sist på plats för denna  är till min kamera "canon" - Till höger om bilden är min PC och till vänster min skrivare Canon ( ca 600 spänn).



Val av klädsel och frisyr föll på denna:




.... så här är nagellacket och sminket, som just nu används:




Nu hinns det inte mera här och allt som skulle vara med i bloggen finns där...
hej så länge,

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥