söndag, november 17, 2013

Skymning över... :



Osminkat - på naglarna  "gold sparkles - ISADORA" - uppsatt hår

 Jag sov ända till kl 14.30, trots detta har jag hunnit med mycket. 
Det var skönt att få sova ut, då jag i hela denna vecka stigit upp "tidigt".
Jag har idag uppdaterat TEDSUNIVERSUM.COM - upptäckte att jag har ytterligare en sak där att uppdatera, vilket jag inte hinner göra just nu. Jag skall inom kort göra /sätta in en julhälsning också. Varit inne på facebook. Lagat enkel mat och nyss ätit.

Jag har räkningar att sitta med senare och skall även göra en mat-veckoplanering via MATHEM.SE & MAT.SE.



 Skymning över Träringen:











SÖNDAGENS MÅLTID: /panerad kummel & rotmos/grönsaker/Radenska slatina/








Fullmånen har kommit fram redan.

Hej så länge,


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥