fredag, december 27, 2013

AnnaNdagJUL:



 TORSDAGENS MÅLTID: /bruna bönor & fläsk & potatis/CitronVatten/



 Shit! Funderar på att ha på mig detta linnet på nyårsafton... eller en tunika... annars lägger jag snabbt undan denna.









 Detta kors har jag bestämt mig för iallafall till nyåret och jag har fixat till denna bakom korset:










Ett glas LättVin jordgubbssmak...  ingen spritzer med så lite %.






 Herregud vilka underliga dagar. Det är så att jyckarna börjar undra.  första gången Nellie är med mig i PC fåtöljen, fast så bekväm är inte denna. Det blev en kortvarig seans för denna bestämmande dam.




Det var AnnanDagen....
Fredag idag och jag skall städa... Jag hänger inte med... jag har även sovit en hel del, så det funkar kanske.

HEJ SÅ LÄNGE!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥