måndag, april 21, 2014

Annandag Påsk:














Jag startade dagen med en dusch, därefter min solning på balkongen.

Jag plockade bort påskpyntet i köket och påskliljorna i blomsterlådan och lät PärlHyacinterna vara kvar.



Titti går gärna inte ut på balkongen, mer än ett smyg om hon hör något som är intressant i hennes ögon/öron och hon låg så fint på PCsoffan och riktigt bredde ut sig.



Gårkvällens rödavin och nu tog flaskan slut. Till detta lite löksill och snittar med pepparrotsost.





MÅNDAGENS MÅLTID: /karré med persiljesmör och potatis/grönsaker/CitronVatten/


















Äntligen hemma. Jag somnade i bilen på vägen hem och sov då skönt. Jag har varvat ned mig lite och bloggar.
Endast en filt är i tvättmaskinen. Övrigt är upphängt och klart.

Hobbyrummet nästa... (hårda dagar varje dag och nu är jag smått sömnig).


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥