tisdag, juli 01, 2014

En slapp dag som kändes som Lördag/film:







MÅNDAGENS MÅLTID: /köttfärssås & "pappardelle"/CitronVatten








... håret satte jag bara upp innanför glasögonen... därav den skumma frissan.





Jag vaknade rätt sent -  kl 15.00. Jag mig en sola ute på balkongen ca 15 minuter.

Jag handlade på "Orienthuset" .... Radenska slatina-mineralvatten, så ClassicMonday var så gott som över när jag tog min promenad.


Strax skall jag gå och lägga mig... ute hörs åskan dåna. Omväxlande väder är det här just nu, mellan värme med sol och någon regnskur med åska. Förövrigt kan jag inte klaga på vädret, sämre har man vart med om.
Det är åtminstone sol och värme då och då...


HEJ SÅ LÄNGE,


Nattens film: Väldigt spännande...

JULIAS ÖGON (2010) spansk thriller





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥