tisdag, juli 08, 2014

Min nya BloggLogo:




MÅNDAGENS MÅLTID:  /fläskytterfilé & färskpotatis/PressGurka+Tomat/CitronVatten/















En varm Måndag med en liten regnskur. 
Jag lät tjejerna blöta ned sina tassdynor och på ängarna fick de springa hur de ville.








Jag har fixat en ny blogglogga. Tiden gick mest åt den nya bloggloggan.

Måndagen denna gång kändes som en grå måndag, fast natten blev en skön vila i min reclinerfåtölj som avslutades med två avsnitt från CSI:MIAMI säsong 10.






Det är väl egentligen bara jag som är intresserad av mina bloggloggor ;)  men så här såg denna ut.
Bara att jämföra. Egentligen ingen jätteförändring, mer än att den nya har högre skärpa än den äldre som hade en mjukare. 
Bredden är densamma, men höjden är något högre på den nya.








Carole King går här just nu på högvarv... även någon DVD.











♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥