tisdag, september 23, 2014

The Goatlords nya snygga brallor:








MÅNDAGENS MÅLTID: /ugnslax & ris/cosmopolitansallad+romansallad+isbergssallad/CitronVatten/






















Smått trötta tjejer vilar efter dagens promenad.








Några bilder efter akvarierengöringen... Under tiden städades toan denna gång.

































THE GOATLORD tar på sig sina nya byxor som jag beställde i våras eller strax innan sommaren... Ett bra tag sedan.

Jag beställde även ett par snyggt mörkt blåa och Kahki-gröna.
Jag var orolig att dessa inte skulle passa, men de satt som figursydda.

Storleken gick jag på ett brallor som The Goatlord valt ut i garderoben, sååå egentligen inte konstigt. Storlekarna håller var de lovar nu förtiden. BRA!






Tisdagen går i väckarklockans tecken... 

Förövrigt är det matlistan + räkningar som skall göras också.
MATHEM.SE och MAT.SE är väl snart klara... Denna gången blir det väl bara för ca 3-4 dagars mat jag behöver tänka på. Jag köpte ovanligt många kotletter som jag fryste in i småförpackningar.

(The Goatlords favorit är svart... annars funkar de andra brallorna också som omväxling.)

HEJ SÅ LÄNGE,




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥