tisdag, oktober 07, 2014

Nams i nams:








EFTER

Så här blev ljungen i balkonglådan, efter att jag rättat till denna idag...





FÖRE






Igår tog jag bort nagellacket med en aceton. Idag målade jag till naglarna i guld/metallic ---  nere ifrån och uppåt lite försiktigt.






Satte upp håret, eftersom det blåste rejält idag...  fast solen var härligt framme.





MÅNDAGENS MÅLTID: /gott kött såsom ugns-fläskkarré och kokt potatis.









Väl hemma blev det en extra god gammaldags ugnsäpplen, som stått sig sedan igår.





Jyckarna namsade i sig några utav ugns-fläskkarré bland hundmaten... smaskens givetvis!

Nams i nams...gotti gott gott!









Äppelkakan igår och till detta en sådan där halvlitersglass "88:an".











Första dagen på veckan avbetad. Tisdagen blir jobbig och några dagar därefter för att ta igen mig, men det beror på om jag vilar mig när jag kommer hem kanske...


HEJ SÅ LÄNGE,



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥