söndag, januari 18, 2015

52 miljoner har jägarförbundet fått av staten - jag bland många vill gärna säga upp det svenska medborgarskapet:






SÖNDAGENS: /soppa med frikadeller eller ngn sorts köttbullar/ CitronVatten/





Medans soppan kallnar gör jag ett snabbt blogginlägg.


//52 miljoner har jägareförbundet fått som gått till rena olovlig slakt. Man låter bl a en 16-åring övnings skjuta trots att åldersgränsen är 18 år, men denna rapportering är bara en droppe i havet... Det är ännu värre... Hur får de tag i vargrevir och vargar... 200 byfånar mot de stackars få vargar som finns kvar...
snällt skrivet från mig... Jag vill inte ha jägarkåren mot mig... Just nu orkar jag inte detta.... Mitt liv är A om det finns sjukdomar i hushållet//






SMAKLIG MÅLTID

HEJ SÅ LÄNGE,





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥