onsdag, februari 25, 2015

Tidigt uppvaknande:














Jag har nog nämt denna förut:
LERNBERGER STAFSING: schampo och conditioner. Använde jag sist jag tvättade håret. Jag gör detta 1 gång/vecka. Fredagarna allt som oftast. Jag schamponerar 3 ggr. Dessa två använde jag sist jag tvättade håret, sedan  hade jag i vanligt schampo. Det gjorde susen.
Min man gör likadant och tycker det gör något bättre. Håret blir inte lika tovigt. Jag använder LERNBERGER/Stafsing varje gång. Jag testade inpackningen, men den var fullständigt onödig då jag hade dessa två andra... håret blev platt/fett av denna.
Jag blev nöjd med hårkvalitéen.























Jag har toppat luggen... satt upp håret.
Idag kommer matleveranser: MAT.SE & MATHEM.SE





















En anings grådisigt/ingen snö/ingen is/+4/vindstilla.







Jag hade kunnat välja på originalet, men valde en kopia utav MARIA FREDRIKA - min mormors mor... och obeskuren. Så nu inväntar jag denna... i brevlådan.


Jag steg upp först, men inte så långt därefter, kom de andra...
Enkel maträtt blir det idag.

HEJ SÅ LÄNGE,



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥