onsdag, mars 04, 2015

Vecka 10 mitt-i-veckan premiär; bakom mina solglasögon:




Våren närmar sig kanske inte med stormsteg, men det har börjat ljusna och ligger solen bara på som idag, då känns mina 15 minutrar värdefulla för min D-vitamin, min ordination.

Näsring och solglasögon... min favorit.

ONSDAGENS: /gräddig köttgryta med kokt potatis/cosmopolitan+tomat+pressgurka/CitronVatten/




Ovanligt många stopp, men aldrig ngn kö, här är det bärgning. Sista stoppet var innan vi svängde hem, då var det en Taxibil som blivit stoppad.

Helt vindstilla och ljus himmel med en fullmåne som lös upp tillvaron.

































Då var denna hylla fixad med THE BEATLESboken... Nu inväntas 2st postrar & 2st små inramade fotografier av min mormor som skall sättas upp, sedan är det klart.















Kaffe och PC...

Om en stund hägrar hobbyrummet... just nu ser vi på serier såsom; "house of cards (2014)" och "Criminal minds (2005)" i väntan på säsong 5 "game of thrones (2011)".


(imorgon städdag... måste nog ta balkonggolvet, för jag har dragit ut tältbordet och på denna fågelbordet istället, men fåglarna har skräpat ned, så jag måste städa lite extra. Däremot har jag ingen tvätt, för den hängde jag på tork idag)


HEJ SÅ LÄNGE,




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥