fredag, april 17, 2015

Det krävs en Asterix för att leka hej vilt:


Varsitt Dentastix & Markies kex Pedigree för tänderna. 2-4st frollic för lite smaksättning. Magnussons torrhundfoder... väldigt bra avföring och magar på denna. Jag är helnöjd med detta foder. (Lite nypon"krydda" för lederna om detta funkar... vet ej... Jag testar denna burk. Tjockpannkakan blev väldigt poppis.

































































Soligt med +8 grader & vindstilla. Härligt väder, men väldigt mycket folk i rörelse... hundägare främst och även några flanerare.


HEJ SÅ LÄNGE,



FILM...  som setts:




Jag fyllde i ett formulär från Thorn och fick välja gratisgåva. Denna valde jag. Har sett första delen, men inte andra för jag visste inte att denna fanns i flera delar.

Psykologisk thriller från 1967 och en oscarsfilm.











































♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥