måndag, maj 25, 2015

Dïet:











Jag vaknade runt kl 08:30 och kunde inte somna om... Maten är redan tillagad och står redo ute i köket. Vi äter inte förränns vi skall åka ut.


Jag går inte på någon diet, däremot har jag satt på mig en "Crashdïet-tröja" från merchandise på hemsidan CRASHDIET.ORG , men däremot blir jag bara rundare, även om jag tar mig en ca 1 timmes promenad varje dag... bl a en orsak till att jag har bra värden + inga som helst beroenden av rökning/alkohol och övrigt.
Ja, visst ja... mitt D-vitamin måste jag försöka se till att den håller högre nivå.
Minst 10-15 minuter/dag ute på balkong... och när man åker ut får jag också min dosering. Hur min ämnesomsättning ser ut just nu vet jag inte... kanske har den påverkats av D-vitaminet till det bättre??? Det skall jag ta reda på när jag skall göra min hälsokontroll efter sommaren.




Skatan, blåmesen & talgoxen stannar till vid vår balkong om vartannat.
Fönstret skulle behöva sig en tvätt, men har inte hunnit & vädret har väl inte heller varit det bästa.

Majmånad är ännu inte över och ändå är det den våtaste MAJ-2015 under hela 2000-talet.

Inatt regnade det igen. Solen skiner med något starkare vindar idag med ca +12.











HEJ SÅ LÄNGE,



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥