fredag, januari 20, 2017

VECKA 3 💞 för tidigt med vĂ„rkĂ€nslor 💞 :













 Jag borstade ut hĂ„ret... för att senare vĂ€lja tofs istĂ€llet för uppsatt hĂ„r.

Även om det redan börjat ljusna lite ute Ă€r det mörkt & dystert. Snön Ă€r borta! 
Ljust mulet var det idag med en kÀnsla av lite sol dold nÄgonstans. Ganska vindstilla! NÄgon plusgrad...

I vilket fall sĂ„ halkade jag rejĂ€lt  idag men de var varken is eller svarthalka... Det var leran!
Jeansen som jag tagit fram hÀromdagen var pÄ det högra benet alldeles leriga och fick Äka ned bland tvÀtten... Min varma vÀldigt vindtÀta jacka blev endast skiten pÄ ena Àrmen, men den slÀnger jag inte in i tvÀtten förrÀn vintersÀsongen Àr över, sÄ den Àr istÀllet ren och doftar gott till nÀsta sÀsong istÀllet.
Voltarén Àr det som gÀller nu pÄ det ena benet... kÀnns nÄgot svullet sÄ hÀr pÄ nattkvisten.



TORSDAGENS: / kyckling-lökringar / CitronVatten /








Nellie har haft sin mens men om hon fortfarande löper vet ej... men inga flÀckar pÄ golvet efter tjejen!
Nellie har svassat och lyft undan svansen och riktigt tvingat Asterix att kĂ€nna pĂ„ hennes fina dofter... Nellie tröttade ut Asterix. 
Till slut kunde inte Asterix motstÄ Nellie och plötsligt Àr det Asterix som tröttar ut Nellie.
Titti Àr kastrerad men det Àr inte Nellie. Asterix Àr ocksÄ kastrerad men det hindrar inte grabben frÄn att nosa pÄ de bÀgge.
ASTERIX ÄR KÄR, men det Ă€r för tidigt med vĂ„rkĂ€nslor eller har klimatet hamnat ur led fullstĂ€ndigt!


 đŸ’žđŸ’žđŸ’ž












Efter duschen slog jag mig ned vid min PCplats för kaffe och bakom mig lÄg plötsligt tre trötta jyckar som snarkade lite lÀtt om vartannat.
Lite senare upplöstes gÀnget dÄ vi skulle se pÄ film inne i hobbyrummet, dÀrför bloggar jag istÀllet pÄ sena natt-timmen.








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥