fredag, februari 10, 2017

Bökigt med snötäcke... :















Snön ligger kvar som ett täcke... Jag var tvungen till att ge mig ut för att skotta. Man hade skottat på ett sätt som vi inte riktigt var nöjda med, så jag rättade till. Spaden lade jag in i bilen - kan vara bra att ha...
Förövrigt var det smått bökigt att gå ute idag, men jag fick tid till att baka sockerkakor igen.
Jag sparade lite utav grädden jag använde som äggstanning i makaronilådan.

Jag tänkte vispa upp en klick grädde för att ha på sockerkakan senare ikväll.

















Borstade ur tovor i mitt nytvättade hår... Satte upp håret därefter...




FREDAGENS: / makaronilåda /










Jag tänkte se fortsättningen på BBC TV serie " THE MISSING" säsong 2... har bara 3 delar kvar.




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥