tisdag, januari 02, 2018

2018 nya år :






MÅNDAGENS: / dillkött på vardagligt vis gjord... Man kan göra denna mycket festlig /
Samma maträtt imorgon också - kanske med den sista julmusten också / tunnbrödet är min frukost
hann inte äta denna så jag tog med mig denna in till köket istället /

Hundarna fick springa fritt... efter en helg som kändes blassé... Varför detta?
Det skjuts i tid och otid året runt, så för både mig och The Goatlord har tjusningen försvunnit helt och hållet.

Såg istället på 2 tim 5 min nya versionen av Stephen King's "IT". Den var väldigt bra! Mycket berodde på
att den var snyggt filmad och man lagt ned en hel del arbete på miljön... Karaktärerna var oslipade inte så glassiga, gjorde sitt också. 

Det duggregnade lätt... men det blev ett kort uppehåll för att starta om på nytt... med andra ord en smått regnig dag.
Känner mig fräsch efter ett snabbsköljning i duschen.  Rättat till sängen. Jag hoppas på bättre sömn inatt. Att jag sov dåligt berodde inte på nyårsafton... Ibland kan man ha en sådan. Det blev inte bättre av att Nellie små gnydde. Det visade sig att hon hamnat under sängen utom bakpartiet och kunde inte komma loss.
Jag hoppas på en skönare sömn i natt än den som var igår...




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥