lördag, januari 20, 2018

Äntligen är bron/broen säsong 4 här :












LÖRDAGENS: / dillkött med rotsaker & ris / CitronVatten /






Jag sitter med en kopp kaffe och bloggar efter att varit ute på en långpromenad uti Skogome.
Det var verkligen jättejobbigt att gå på det isiga nedtrampade snöiga buckliga väglaget. Även om jag är närapå bra i mitt ben från den skadan jag drog på mig sedan sensommaren så gjorde det ont, därför var jag tvingad att korta ned promenaden något. Det var kallt och vindstilla!
Tack vare en snabb vila på en bänk klarade jag av den sista biten galant. På vägen hem fick jag också en rejäl dos av värmebehandling från elstolen i bilen.

Här sitter jag med kinder ack så röda och inuti mig en härlig värme av lugn och ro. Benet känns nu bra igen. Jag har inte masserat in benet med voltarén eller Tigerbalsam ej heller intagit någon värktablett sedan jag kommit in. Det gör jag nog innan jag påbörjar TVkväll/natten med TVserien BRON / BROEN säsong 4, en liten paus från Criminal Minds & Columbo.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥