torsdag, januari 11, 2018

VECKA 2 Bytt blogg-logga 2018 here I come :

Förr gjorde de flesta bloggare större affär kring byte av sin logga eller utseende... 
Denna gång tänkte jag informera om mitt byte 2018:
 Efter en hel del "om & men" är jag nu till sist fullständigt nöjd med min layout och utseende inkl. font/färg/text, där lär inget hända,
däremot min  blogg-logga högst upp. Den man ser först!
Den blev inte  helt olik den förra, men bättre, på så vis inte så plåttrig, tycker jag.
1. Nya bilder på mig längst ut mot höger - porträttet från igår är då jag testade nytt smink som jag var nöjd med.
2. Håruppsättningen är från idag förmiddags. Jag brukar inte var noga med denna på min förmiddagstur då det kan se ut hur som helst, men jag ville ta några foton med min spionkamera. Det blev såpass bra att den fick ge spår här i min blogg-logga, vilket inte var tänkt från början.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥