onsdag, februari 28, 2018

Mitt-i-vecka 9 iskyla med sol :

Startade med frukost framför PC:n... "Gene's Tunnbröd till kaffet"... torftigt*
Ett postbud kom på dörren med 14 kg Magnussons hundfoder från ANIMAIL.SE.

Matleveranser har också Magnussons hundfoder, men jag ville kolla vilken exakt jag har till jyckarna. För en gång råkade jag beställa en annan sort. Jyckarnas mage var aldrig riktigt bra av denna. Jag tänkte kolla upp vilken sort jag har för det finns två standard en original och en annan liknande...
Matleveranser var här igår... WILLYS.SE   -  HEMKÖP.SE  -  COOP.SE 

Idag kom WILLYS.SE igen för de glömde en kasse med grönsaker igår. Jag ringde upp och de drog av pengarna, men jag beställde om på nytt för jag behöver dessa grönsaker.






Ännu en solig dag... Alltid något! Det var -10 med vindar under förmiddagen.
Det är lite problem med att rasta hundar när det är jobbigt med väglaget...
Man kan riktigt känna kölden i bild.


























En stund innan maten!
ONSDAGENS: / ugns-karré & risotto / sallad / 






Skall ut i kylan igen med ***"några grader varmare & svagare vind"*** Vi får se hur detta går & vart vindarna bär i iskylan! För att sedan istället ha det skönt inomhus* med TVserier och ID kanal... kanske lite PC också...




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥