måndag, mars 05, 2018

Vecka 10 startar med ny snö och mys inne* :

Inget mellanmål idag, men frukost dock...

Det har snöat hela dagen och gör det fortfarande när jag sitter här vid min PC plats på kvällen och bloggar.
Jag skottade innan vi åkte ut och lade på halkgrus från bauhaus. Jättefint grus. För att vara riktigt gnällig så är gruset här uruselt...  aldeles för stora... åker med överallt, men så är detta grus inte för "halka" utan ertt vanligt grus. Men det snöar fortfarande så det syns väl inte längre att jag skottat och grusat med riktigt halkgrus. Jag måste ut först innan plogen annars hävs snön upp på fel ställen, men  iår har det plogats mycket bättre ändå dock. Jag har kollat väderleken. Tidigt på morgonen kommer ett regn in för att sedan övergå till en fin solig dag med några plusgrader så jag chansar att den nya snön är borta.

Valde denna tröjan idag pågrund av kvalité... just nu i ryskakylan så är det detta som gäller.


Smycken från aliexpress... ( från Kina än så länge är det fortfarande billigt - skall bli dyrt har jag läst)

MÅNDAGENS: / hemlagade köttbullar gjorda  i sås med kokt potatis / gurka - tomat / CitronVatten /






Dags för film och serier och ID kanalen... bye bye



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥